Akcesoria i wyposażenie
australijskiej firmy ARB znajdziesz w ofercie naszego sklepu 4x4.


Tuleje zawieszenia


Bagażniki dachowe

Żuk 4x4

Podążając trasą imprezy zwanej 'II Stęgielek', w okolicach Puszczy Boreckiej natkneliśmy się na taki o to wynalazek...

Oczom naszym ukazał sie samochód marki Żuk, jednak tylko laikowi wydawać by się mogło że jest to zwyczajny 'Żuczek'. Już z mniejszej odległości z tyłu widać, że coś nie do końca jest tak jak powinno być, ten samochód ma założone opony 265/75 R 16 Yokohama Geolandar MT !!

Ale to jeszcze nic... Ma napęd na wszystkie koła ! I na dodatek z przodu zamontowaną wyciągarkę elektyczną Superwinch na bardzo solidnycm zderzaku...

Mosty, resory, wały, reduktor i o dziwo silnik pochodzą s samochodu Uaz469b. Wszytko zostało bardzo dokładnie wyliczone i pięknie wkomponowane w nadwozie i oryginalną ramę Żuka. Samochód posiada instalację gazową i nowiutką instalację elektryczną.

Rama Żuka została lekko zmodyfikowana, między innymi dorobione zostały zupełnie nowe mocowania przednich resorów, których przecież Żuk oryginalnie nie posiada. Niestety na zdjęciach nie widać górnych mocowań przednich amortyzatorów, a szkoda bo nie jeden Gaz czy Uaz ścigający sie w rajdach mogł by pozazdrościc takiego pomysłu i tak solidnego wykonania.

Nic tylko wsiadac i jechac... trapy, taśmy, szekle na pake... ehhh... ;-) Na kazdej 'przeprawówce' zrobił by furrorę;-)
Maciej Chełmicki
fot. autor.



 
 
 
 
 
Aktualności ze sklepu 4x4:

[2011-03-08]
Nowa seria wyciągarek Talon marki Superwinch w naszej ofercie!
 
Najlepiej uszczelnione wyciągarki z dostępnych obecnie na światowym rynku. Wszystkie uszczelnienia – od silnika, przez przekaźniki aż po przekładnie spełniają wymagania standardu IP67!!
Cechy wyciągarek:
1.
Uszczelnione, mocne silniki (5,2KM oraz 6.0KM) zapewniają prędkość zwijania liny na poziomie 18,9m/min przy poborze prądu rzędu 75 amperów. Żebrowany dekiel silnika zapewnia lepsze chłodzenie nawet przy największym obciążeniu oraz wydłuża czas  pracy ciągłej.
2. Innowacyjny 100% hamulec „Dual-Stop” charakteryzuje się natychmiastowym zatrzymaniem wyciągarki w momencie rozłączenia przycisku na pilocie sterowania. Dzięki lokalizacji w obudowie przekładni ciepło nie jest przenoszone na bęben, co pozwala bezpiecznie stosować niemal każdą linę syntetyczną.
3. Specjalny bęben wykonany z materiału o bardzo dużej odporności na unikatowe napięcia i naprężenia charakterystyczne dla lin syntetycznych.
4. Wycinane laserowo, aerodynamiczne pręty ściągające zostały wykonane z aluminium celem redukcji masy. Zastosowanie trzech prętów ściągających zwiększa wytrzymałość oraz sztywność całej konstrukcji wyciągarki.
5. Wykonana z chromowanego aluminium dźwignia sprzęgła jest wygodna i poręczna również przy wyciągarce zamontowanej pod zderzakiem.
6. Ergonomiczny pilot sterowania na kablu posiada diody informujące o kierunku zwijania liny, a także wbudowaną latarkę zasilaną z baterii – niezawodną asystę podczas pracy nocą. Pilot spełnia wymagania standardu IP67.
7. Tradycyjny przewód pilota został zastąpiony kablem spiralnym o maksymalnej długości 4,5m. Dodatkowo pilot wyposażony jest w pasek pozwalający spiąć kabel na czas, w którym pilot nie jest używany. Wtyczka i gniazdo są uszczelnione i gwintowane – nie ma możliwości samoczynnego rozłączenia.
8. Przekaźnik zespolony VS4, ulepszony wersja S3, jest najlepszym przekaźnikiem na świecie. Umieszczono go w nowoczesnej, kształtnej skrzynce.
9. Przekaźnik spełnia wymagania standardu IP67 i jest odporny na wodę, błoto, śnieg i kurz. Opatentowany system cyrkulacji zabezpiecza przed wodą z zewnątrz i odprowadza skraplającą się wewnątrz parę.
10. Mocowanie przekaźnika „Tri-Bar” zawiera stalową ramkę oraz gumowe mocowania stabilizujące przekaźnik, redukujące wibracje





Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą wyciągarek Superwinch Talon.

Wyciągarki będą dostępne od kwietnia.
<< powrót
Dodaj do:


KOMENTARZE Tylko zalogowani użytkownicy mogą
rozpoczynać nową dyskusję.



 
 



X